torsdag den 10. april 2008

film mm.

Ja, så lykkedes det endelig at få solgt filmrettighederne til Monsterjægerne. Fedt! Nu ser jeg frem til at læne mig tilbage i mørket og følge Oliver, Hakan og de andre i deres kamp mod ondskabens kræfter! Der er i hvert fald ingen tvivl om, at filmen er i gode hænder: M&M Productions, der står bag projektet, har stor erfaring med 'fantastiske' og uhyggelige film.

Monsterjægerne 8, 'Dæmonens forbandelse' er nu endelig færdig og udkommer til maj. Glæd dig - der bliver virkelig gang i den!

Der er - beklager - sket nogle udgivelsesændringer, således at Monsterjægerne 'Specials' alligevel ikke udkommer i år. Det bliver først til næste år. Til gengæld kan du glæde dig til at bind 7 og 8 udkommer som billigbog senere på året.
Og så er der selvfølgelig serien om Ben 10, hvor de to første bind udkommer til maj eller juni.
De er blevet virkelig flotte - og spændende.

Jeg arbejder hele tiden på nye ting, så mon ikke der snart udkommer flere spændende historier?
I hver fald går det støt fremad med både Krybet og Skorpionen bind 1. Begge dele tegner mere end lovende. Og flere helt nye serier er på idé-stadiet ...

Mange monster-hilsner,
Jacob

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Jacob
Spændende ting du laver, og skønt for en far, at have andre alternativer til læsning og visning!
Min søn er helt vild med Ben 10 som du nævner - Ben Tennyson er noget længere fremme i USA - og jeg har selv set en del kommende afsnit hvor han er blevet større - men han kan ikke forstå det - han skal have det på dansk, han er 5 år. Ved du hvor jeg kan købe Ben 10 på dansk? Det ville være verdens bedste gave, og så er jeg jo automatisk verdens bedste far :) Vi snakker om DVD-filmene..

pft.
Martin Andersen

Jacob Weinreich sagde ...

Hej Martin,
Det her må være verdens dårligste svar: Det kommer meget sent og er ikke videre opløftende ... for sandheden er, at jeg ikke ved om Ben 10 findes på DVD på dansk. Jeg vil foreslå dig at rette henvendelse til Cartoon network i Danmark. De må have en hjemmeside.
Men under alle omstændigheder: held og lykke. Mvh. Jacob